Veelgestelde vragen

en antwoorden

Heb je een vraag? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat je antwoord er al bij.

Levertijd en verzenden

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Alle bestellingen boven €25,- verzenden wij gratis, voor bestelling onder €25,- rekenen wij €6,75 verzendkosten

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Nadat je je bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail met een bevestiging van je bestelling en een track & trace code. Met deze code kan je op de website van PostNL je bestelling volgen.

Kan ik het bezorgmoment zelf kiezen?

Momenteel kan je het bezorgmoment nog niet zelf kiezen. Alle bestellingen, mits op voorraad, worden in principe de volgende dag geleverd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van de bestelling staat ook in de orderbevestiging weergegeven.

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar producten met verschillende levertijden in zitten, kan je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen. Je kan ook contact met de klantenservice opnemen als je wilt dat je bestelling later afgeleverd wordt.

Let op: bij het plaatsen van een bestelling op zaterdag is een afwijkende levertijd van toepassing. Heb je op zaterdag besteld en is het product op voorraad, dan wordt je bestelling dinsdag bezorgd.

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Bij betaling via overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen geleverd.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren ook in het buitenland. Als je tijdens het bestelproces je land invoert krijg je direct de verzendkosten te zien.

LandBezorgerlevertijd
België
Duitsland
Frankrijk
Luxemburg
Oostenrijk
Spanje
PostNL
DHL
La Poste/Collissimo
EPT (Post)
Post.at/DHL Express
Correos
1-2 dagen
2-3 dagen
4-5 dagen
3-5 dagen
2-3 dagen
4-6 dagen

Betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kan je bestelling veilig en snel betalen via Credit Card en iDEAL.

Is de levertijd afhankelijk van de betaling?

Als je kiest voor betaling met Credit Card of iDEAL ontvangen wij de betaling direct. We versturen je bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de bestelling voor 17:00 is geplaatst en de producten op voorraad zijn.

Wanneer je kiest voor vooruitbetaling wordt de levertijd 1 – 2 dagen langer i.v.m. het overboeken bij de bank.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Dat is vervelend om te horen. In dit geval kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Mijn Credit Card wordt geweigerd, hoe kan dit?

In de meeste gevallen kunnen wij daar niets aan doen, maar heeft dat iets met je creditcardmaatschappij te maken. We willen je dan ook aanraden om eerst daar contact mee te zoeken.

Mocht dat niets opleveren, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW volgens het Nederlandse tarief (6% of 21%).

Waarom kan ik niet betalen met PayPal?

Helaas bieden wij (nog) niet de mogelijkheid om je bestelling via PayPal te betalen.

Showroom

Kan ik de producten ook bekijken in de showroom?

Lumenlab heeft een assortiment van ruim 10.000 producten. Helaas is onze showroom nog niet groot genoeg om al deze producten te laten zien. Maar we hebben een klein gedeelte van ons assortiment in onze showroom. Wil je een product bekijken in onze showroom? Stuur dan even een e-mail naar [email protected]. Dan zorgen wij dat de koffie of thee klaarstaat en jouw product op voorraad is zodat je kan komen kijken.

Wat zijn de openingstijden van de showroom?

Openingstijden
Maandag – vrijdag: 8.30 – 17.30 uur
Zaterdag – zondag: Gesloten

Lumenlab
Industrieterrein De Flier
Pelenerf 14
3861 PR Nijkerk

Routebeschrijving

Contact
E-mail: [email protected]
Telefoonnummer: 033 – 3033162

Wat is het adres van de showroom?

Lumenlab
Industrieterrein De Flier
Pelenerf 14
3861 PR Nijkerk

Routebeschrijving

Openingstijden
Maandag – vrijdag: 8.30 – 17.30 uur
Zaterdag – zondag: Gesloten

Contact
E-mail: [email protected]
Telefoonnummer: 033 – 3033162

Welke betaalmogelijkheden zijn er in de showroom?

Heb je een product bekeken en kan je niet wachten om hem af te rekenen en mee naar huis te nemen? Je kan in onze showroom pinnen, met Credit Card betalen of contact betalen. Bonnetje erbij?

Kan ik een artikel retourneren in de showroom?

Ja, dat kan. Neem altijd wel eerst contact op met de klantenservice, zodat een eventueel vervangend artikel alvast voor je klaargelegd kan worden.

Uiteraard is het ook mogelijk je aankoopbedrag terug te krijgen. Houd er wel rekening mee dat het aankoopbedrag van een in de showroom met PIN betaald artikel wordt teruggestort op je rekening. Helaas kunnen wij dit niet contant verrekenen.

Betalingen die online hebben plaatsgevonden, bijvoorbeeld met iDEAL, worden teruggestort op de rekening waarmee betaald is.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?

Als je bij de online bestelling voor de optie ‘Afhalen in onze showroom’ hebt gekozen, dan kan je je bestelling vanaf de eerstvolgende werkdag komen afhalen, mits het product op voorraad is. Je ontvangt een afhaalbericht als de bestelling klaarligt.

Heb je het product dezelfde dag nog nodig, dan kan je het product telefonisch of per e-mail reserveren. Het product wordt dan voor je klaargelegd in onze showroom en kan eventueel direct worden afgerekend.

/ 10 beoordelingen