Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat je antwoord er al bij. Kan je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder om al je vragen te beantwoorden.

Levertijd en verzenden

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bestellingen boven €25,- verzenden wij gratis, voor bestelling onder €25,- rekenen wij €6,95 verzendkosten.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Nadat je je bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail met een bevestiging van je bestelling. Wanneer we je bestelling hebben verzonden krijg je van ons een e-mail met een track & trace code.

Kan ik het bezorgmoment zelf kiezen?

Momenteel kan je het bezorgmoment nog niet zelf kiezen. Alle bestellingen, mits op voorraad, worden in principe de volgende werkdag geleverd. Bestellingen die worden geplaatst in het weekend, worden in de meeste gevallen op dinsdag geleverd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van de bestelling staat ook in de orderbevestiging weergegeven.

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar producten met verschillende levertijden in zitten, kan je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen. Je kan ook contact met de klantenservice opnemen als je wilt dat je bestelling later afgeleverd wordt.

Let op: bij het plaatsen van een bestelling op zaterdag is een afwijkende levertijd van toepassing. Heb je op zaterdag besteld en is het product op voorraad, dan wordt je bestelling in de meeste gevallen op dinsdag bezorgd.

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Bij betaling via overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen geleverd.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren niet in het buitenland.

Betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kan je bestelling veilig en snel betalen via iDEAL, creditcard, Mastercard, Klarna (achteraf betalen) of Apple Pay.

Is de levertijd afhankelijk van de betaling?

Als je kiest voor betaling met iDEAL, credit card, Mastercard, Klarna (achteraf betalen) of Apple Pay ontvangen wij de betaling direct. We versturen je bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de bestelling voor 15:00 is geplaatst en de producten op voorraad zijn.

Wanneer je kiest voor vooruitbetaling wordt de levertijd 1 – 2 dagen langer i.v.m. het overboeken bij de bank.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Dat is vervelend om te horen. In dit geval kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Mijn Credit Card wordt geweigerd, hoe kan dit?

In de meeste gevallen kunnen wij daar niets aan doen, maar heeft dat iets met je creditcardmaatschappij te maken. We willen je dan ook aanraden om eerst daar contact mee te zoeken.

Mocht dat niets opleveren, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW volgens het Nederlandse tarief (6% of 21%).

Waarom kan ik niet betalen met PayPal?

Helaas bieden wij (nog) niet de mogelijkheid om je bestelling via PayPal te betalen.

SHOPPING CART

close