Klachten

Heb je een klacht over je bestelling of over Lumenlab? Dit vinden wij erg vervelend en we helpen je uiteraard graag om het op te lossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om klachten naar tevredenheid af te handelen.

Hoe kan je een klacht indienen?

We willen onze klanten graag blij maken. Heb je desondanks toch een klacht en wil je die kenbaar maken? Dan kun je je richten tot onze klantenservice. Je kunt ons op 3 manieren bereiken:

Per telefoon

Wij zijn op werkdagen te bereiken van 08.30 tot 17.30 uur op telefoonnummer 033 – 2460331.

Per mail

Stuur een e-mail naar [email protected]

Per post

Uiteraard zijn wij ook per reguliere post te bereiken. Je kunt je klacht per post versturen aan Lumenlab, Pelenerf 14, 3861 PR Nijkerk.

Hoe behandelen we je klacht?

  • Je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk bericht.
  • We onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • We nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen tot een oplossing te komen.

Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Voor consumenten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, via degeschillencommissie.nl. Heb je een vraag over onze klachtenprocedure? Neem dan contact op met onze klantenservice.

SHOPPING CART

close