Bezorgen

We zijn al onderweg!

De beste bezorgservice zit eigenlijk heel simpel in elkaar. Laat je bestelling thuis of op je werk bezorgen. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te halen in ons magazijn. Dan staan we daar alvast op je te wachten met een kopje koffie. Op deze pagina lees je alles over onze bezorgopties, tijdvakken, verzendkosten en informatie met betrekking tot de bezorging van je bestelling.

Bezorgen

Je kunt je bestelling op twee manieren in huis krijgen. Je kunt er voor kiezen om uw bestelling te laten bezorgen, of zelf op te halen bij ons magazijn in Nijkerk.

Je bestelling laten bezorgen

De makkelijkste en snelste manier om je bestelling in huis te krijgen is om het te laten bezorgen.

Je bestelling ophalen

Wil je je bestelling liever afhalen in ons magazijn? Dat kan! We pakken uw bestelling netjes in zodat er niks mis kan gaan. Ons magazijn is geopend van 8:30 tot 17:30. Ons magazijn is gevestigd op Pelenerf 14, 3861 RN Nijkerk.

Bezorgkosten

Wij bezorgen je pakketje gratis mits je een bestelling plaatst met een waarde van €25,- of meer. Heeft je bestelling een waarde minder dan €25,-? Dan rekenen wij €6,75 verzendkosten, of voeg dan nog een artikel toe om gebruik te maken van gratis verzenden.

Levertijden

Levertijd niet voorradige artikelen

Helaas is het voor ons niet altijd mogelijk om alle artikelen snel te leveren, bijvoorbeeld wanneer wij deze niet op voorraad hebben of wanneer een artikel speciaal voor jou op maat gemaakt wordt. Deze artikelen worden eerst besteld bij onze toeleveranciers en worden na levering in ons magazijn zo snel mogelijk bij je geleverd. De exacte levertijd hangt af van de leverancier en het door u bestelde artikel. De indicatieve levertijden staan vermeld bij de artikelen in onze webshop.

Levertijd meerdere artikelen

Wanneer je meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij je te laten bezorgen. De levertijd van je complete bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Levertijden in het buitenland

De levertijden in het buitenland verschillen nogal. Hieronder vind je een lijst met de levertijden voor landen binnen en buiten Europa.

België en Duitsland: 1 – 3 werkdagen
Overige landen binnen de EU: 2 – 3 werkdagen
Overige landen buiten de EU: 3 – 5 werkdagen

Woon je in het buitenland en wil je graag design verlichting bij Lumenlab bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij bespreken graag de mogelijkheden met je.

Bezorginformatie

Onze logistiek is zodanig ingericht dat we je bestelling zo snel mogelijk kunnen laten bezorgen. De precieze levertijd hangt af van de gekozen bezorgmethode en of het door jou bestelde artikel op voorraad is. Bij alle artikelen in onze webshop staat een indicatieve levertijd aangegeven. De meeste artikelen kunnen wij uit voorraad leveren. Hierdoor kun je je bestelling dan ook snel in huis verwachten.

Bezorgadres wijzigen

In sommige gevallen is het mogelijk om je bezorgadres te wijzigen. Bijvoorbeeld als je bestelling over twee weken wordt bezorgd. Als je een artikel heeft besteld wat de volgende dag wordt geleverd is het helaas niet meer mogelijk omdat het pakket in de meeste gevallen dan al bij de pakketdienst in het distributiecentrum aanwezig is. Als je vragen hebt over het wijzigen van een bezorgadres dan kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

Bezorging gemist?

Ben je niet thuis en heb je de bezorger gemist? Geen probleem want dan wordt het pakketje op maandag t/m vrijdag de dag na het eerste bezorgmoment opnieuw aangeboden. De bezorger laat altijd een notitie achter als je niet thuis bent.

Heb je een vraag?

Heb je een vraag over het bezorgen van je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Antwoorden die anderen nuttig vonden

Door wie wordt mijn pakket bezorgd?

In de meeste gevallen wordt je pakket bezorgd door GLS.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling de deur uit gaat kun je de zending in de gaten houden door middel van de track&trace code. Wanneer je bestelling bij ons de deur uitgaat, ontvang je een track&trace code van GLS per mail.

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?

Helaas is het (nog) niet mogelijk om zelf een bezorgmoment te kiezen. Als het product wat je hebt besteld op voorraad is, wordt deze de volgende dag geleverd op het door jou aangegeven adres. Wanneer een product niet op voorraad is houden we je per telefoon of mail op de hoogte wanneer je product bezorgd wordt.

/ 10 beoordelingen