Betalen

Moet ook gebeuren...

Wij bieden je een aantal makkelijke en snelle mogelijkheden om je bestelling of order te betalen.

iDEAL

De meest gebruikelijke manier van betalen is via iDEAL. Het is gratis, eenvoudig en een snelle manier van betalen. Hiermee betaald je je bestelling direct en heb je je bestelling het snelst in huis. Je kunt gebruik maken van iDEAL indien je een betaalrekening hebt bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank.

Creditcard (Visa en Mastercard)

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling te betalen met je Visa of Mastercard. Na het kiezen van deze betaalmethode vul je eenvoudig het creditcardnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CID/CVC code in. Deze laatste code staat op de achterkant van je creditcard en bevat drie cijfers. Houdt je creditcard dus bij de hand.

Achteraf betalen met Klarna

Het is mogelijk om je bestelling achteraf te betalen. Dit kan veilig en snel met Klarna. De factuur, met betaalspecificaties, wordt enkele dagen na het versturen van de bestelling per e-mail door Klarna toegestuurd. Deze betaalmethode is niet mogelijk in combinatie met een kortingscode.

Apple Pay

Heb je een iPhone, iPad of Apple Watch? Dan kan je ook gemakkelijk je bestelling betalen met Apple Pay. Om te betalen moet u eerst Apple Pay activeren in de Bankapp en een betaalpas toevoegen aan de Wallet. Voor meer informatie over Apple Pay, kijk op de website van Pin.nl of op de support pagina van Apple.

Antwoorden die anderen nuttig vonden

Waarom kan ik niet met PayPal betalen?

Helaas bieden wij (nog) niet de mogelijkheid om je bestelling via PayPal te betalen. Wellicht dat deze optie in de toekomst wel mogelijk wordt.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Dat is vervelend om te horen. In dit geval kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Mijn Credit Card wordt geweigerd, hoe kan dit?

In de meeste gevallen kunnen wij daar niets aan doen, maar heeft dat iets met je creditcardmaatschappij te maken. We willen je dan ook aanraden om eerst daar contact mee te zoeken.

Mocht dat niets opleveren, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Klanten beoordelen ons met een