Bestellen

Da's zo geregeld!

Bestellen bij Lumenlab is snel en eenvoudig. Volg de 5 stappen hieronder om een bestelling te plaatsen.

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Zoek en ga naar het product van je keuze
  • Druk op de grote knop “In winkelmand”
  • Is je bestelling compleet? Klik dan op “Doorgaan naar afrekenen”
  • Vul je gegevens in en kies een betaalwijze. Helemaal klaar? Klik dan op “Bestelling plaatsen”
  • Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij onze showroom. Klik in het bestelproces bij het kopje verzending op “afhalen”. Heb je voor deze optie gekozen? Dan kan je de bestelling vanaf de eerstvolgende werkdag komen afhalen, mits het product op voorraad is.

Heb je het product dezelfde dag nog nodig? Dan kan je het product telefonisch of per e-mail reserveren. Het product wordt dan geheel vrijblijvend voor je klaargelegd in onze showroom en kan eventueel direct worden afgerekend. Je kunt je bestelling betalen per pin of contant.

Product reserveren?
E | [email protected]
T | 033 – 3033162

Openingstijden:
Werkdagen: 8.30 – 17.00 uur

Adresgegevens:
Industrieterrein De Flier
Pelenerf 14
3861RN  Nijkerk

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. In het bestelproces heb je de mogelijkheid ‘Verzenden naar ander adres?’. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres. Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren als ik al heb besteld?

Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

Klanten beoordelen ons met een